
24 oct. Pau Durà i Francesc Orella es troben en una altra edició del Cicle Gaudí Online
La conversa tindrà lloc l’1 de novembre a les 19h a l’Instagram del @ciclegaudi
Francesc Orella i Pau Durà participaran el pròxim dia 1 de novembre al Cicle Gaudí Online, un espai de diàleg mensual on els espectadors coincideixen amb els protagonistes de les pel·lícules per descobrir-ne les seves curiositats.
Després dels diàlegs entre Clara Roquet i Maria Morera (Libertad), Oscar Kapoya i Roger Casamajor (El ventre del mar) i Joel Joan i Hèctor Claramunt (Escape Room), és el torn dels membres de l’equip de Toscana que conversaran entorn la pel·lícula d’octubre del Cicle Gaudí, dirigida pel mateix Durà.
Aquesta iniciativa digital va impulsar-se l’any 2020 com a alternativa al tancament de les sales a conseqüència de la COVID-19. Al mes de maig d’aquest any es va tornar a impulsar com a punt de trobada, un cop passades les projeccions de la pel·lícula, entre el públic de les sales i els seus protagonistes.
Pau Durà i Francesc Orella us esperen l’ 1 de novembre a les 19h a l’Instagram del Cicle Gaudí (@ciclegaudi) per parlar de la seva pel·lícula.
No us ho perdeu!