
22 juny El Cicle Gaudí torna aquest estiu en la seva 7a edició al “Pantalla Barcelona”
Durant els mesos de juny i juliol algunes pel·lícules del Cicle Gaudí es podran veure a 11 espais de la ciutat.
Com cada estiu, el Cicle Gaudí torna a formar part del Pantalla Barcelona. La iniciativa impulsada des de l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) a través de la Barcelona Film Commission tindrà lloc entre els mesos de juny i juliol a 11 pantalles dels següents centres cívics: Can Basté, Can Clariana, Casa Groga, Fort Pienc, La Sagrera, La Sedeta, Pati Llimona, Sant Martí, Trias i Peitx, Vil·la Florida i Zona Nord.
Els llargmetratges amb els que el Cicle Gaudí contribueix al Pantalla Barcelona d’enguany són:
Pantalla Barcelona acosta als diferents districtes de la ciutat la cultura audiovisual catalana i permet descobrir al seu públic la diversitat que ofereix el cinema de casa nostra.
Les entrades a les projeccions són gratuïtes i es poden reservar directament a la web dels centres cívics on es fan les projeccions.
Consulta aquí els dies i horaris de projecció.